Σήμερα ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 3ου δημοτικού, ειδικού δημοτικού και ειδικού νηπιαγωγείου ήρθε στην αυλή του σχολείου μας για να γιορτάσει μαζί μας την Τσικνοπέμπτη!
Και βέβαια, όπως απαιτεί το έθιμο, φορέσαμε τα αποκριάτικά μας και φάγαμε όλες τις λιχουδιές που έψησαν για εμάς οι γονείς του Συλλόγου!
Ήταν μια μέρα γεμάτη κέφι και χορό, αλλά….και πολύ φαγητό!!!






