Σήμερα, επισκεφθήκαμε το Κλειστό Γυμναστήριο Καρπενησίου, προκειμένου να λάβουμε μέρος στον τελικό του 1ου τουρνουά boccia, που διοργανώθηκε από το ΚΔΑΠ ΜΕΑ “Ανεμώνη”.
Οι μαθητές μας διαγωνίστηκαν με μαθητές από άλλα δημοτικά της πόλης και απόλαυσαν κάθε στιγμή του παιχνιδιού.
Το τουρνουά έκλεισε με απονομή μεταλλίων στους μαθητές και τιμητικές πλακέτες στα σχολεία που συμμετείχαν.





