Τις προηγούμενες ημέρες στο σχολείο μας κάθε μαθητής ετοίμασε γράμμα με ευχές και επιθυμίες, με παραλήπτη τον Άγιο Βασίλη!

Προκειμένου το γράμμα μας να φτάσει στον προορισμό του, σήμερα επισκεφθήκαμε, με τους φίλους μας από το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. και το Ειδικό Νηπιαγωγείο, το ΕΛΤΑ Καρπενησίου, όπου έχει τοποθετηθεί ειδικό κιβώτιο συγκεκριμένα για αυτόν το σκοπό.

Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας μας υποδέχτηκαν στον χώρο τους με χαρά και αφού μας ξενάγησαν, μας έδωσαν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την αποστολή και παραλαβή φακέλων και δεμάτων.

Τέλος, μας συνόδευσαν στο κιβώτιο του Άγιο Βασίλη, όπου εκπληρώσαμε τον σκοπό μας και κάπως έτσι τα γράμματά μας ταξιδεύουν ήδη…!

