Στο πλαίσιο υλοποίησης των εργαστηρίων δεξιοτήτων, το σχολείο μας συνεργάστηκε από την αρχή του έτους με το Γ’2 τμήμα του 3ου δημοτικού σχολείου Καρπενησίου. Οι μαθητές των δύο σχολείων συγκεντρώνονταν σε εβδομαδιαία βάση κάθε Τετάρτη για δύο εκπαιδευτικές ώρες στο χώρο του ειδικού δημοτικού και πραγματοποιούσαν κοινές δράσεις και ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες, αναπτύσσοντας ένα πλαίσιο σεβασμού και αποδοχής. Παρακάτω ακολουθεί μια συνοπτική παρουσίαση των βασικών θεματικών που ασχοληθήκαμε και παράθεση αντίστοιχων αντιπροσωπευτικών φωτογραφιών για κάθε δράση.
Η πρώτη θεματική που ασχοληθήκαμε είχε τον τίτλο “Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ-Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη” και υποθεματική: Συμπερίληψη στην εκπαίδευση, ευάλωτες κοινωνικές ομάδες-«Μια τάξη για όλους».
Στόχοι της θεματικής ήταν η κατανόηση της διαφορετικότητας των ανθρώπων, η ανάπτυξη της ενσυναίσθησης , του σεβασμού και της αποδοχής, η ευαισθητοποίηση σε θέματα αναπηρίας και η εξοικείωση με τις έννοιες της ισότητας και της συμπερίληψης, προκειμένου να φανταστούμε και να σχεδιάσουμε ένα σχολείο για όλους, γκρεμίζοντας τα τείχη και γεφυρώνοντας τις αποστάσεις.
Στη δεύτερη θεματική μας με τίτλο “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην” και υποθεματική «Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση» – Αγαπώ και σέβομαι το σώμα μου, ασχοληθήκαμε με τη σωματογνωσία, τις πρώτες βοήθειες, το πεπτικό σύστημα και τη στοματική υγιεινή.
Στη θεματική “Φροντίζω το περιβάλλον”, ασχοληθήκαμε με την υποθεματική «Παγκόσμια και τοπική πολιτισμική κληρονομιά» – «Μαθητές : άριστοι πρεσβευτές του τόπου», όπου γνωρίσαμε πτυχές της τοπικής πολιτιστικής κληρονομιάς, μέσα από ενεργή αναζήτηση πληροφοριών, επισκέψεις σε μουσεία, κατασκευές και χειροτεχνίες.
Στην τέταρτη και τελευταία θεματική “ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία”, ασχοληθήκαμε με την υποθεματική: Επιχειρηματικότητα, Αγωγή Σταδιοδρομίας, Γνωριμία με Επαγγέλματα – Από βιβλιοφάγοι …βιβλιοδημιουργοί, όπου γνωρίσαμε καλύτερα τον κόσμο των βιβλίων, χρησιμοποιήσαμε θεατρικές τεχνικές για να γράψουμε τις δικές μας ιστορίες, να τις εικοναγραφήσουμε και να τις μεταφέρουμε σε ένα σύνδεσμο, από όπου μπορείτε να τις δείτε κ εσείς!
https://www.storyjumper.com/book/read/159187541/6485e64814be8
Ευχαριστούμε πολύ την εκπαιδευτικό και τους μαθητές του Γ΄2 τμήματος για την άριστη συνεργασία που είχαμε αυτή τη χρονιά και ελπίζουμε να ξανασυναντηθούμε στις ίδιες αίθουσες από Σεπτέμβρη για νέες προκλήσεις!






































