Συνεχίζοντας τις προετοιμασίες μας για το Πάσχα, σήμερα ασχοληθήκαμε με τα αυγά. Ακολουθώντας την παράδοση, βάψαμε και γυαλίσαμε τα αυγουλάκια μας και στην συνέχεια κατασκευάσαμε στεφάνια από χαρτονένια αυγά για να προσφέρουμε συμβολικά στους φίλους μας από το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. και τον σύλλογο ΑμεΑ Ευρυτανίας.
Σχετικά άρθρα
Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος
Οι μαθητές μας την Πέμπτη στις 05/06/25, παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος επισκέφθηκαν την πλατεία του Προφήτη Ηλία όπου λόγω της ημέρας ...
Διαβάστε περισσότερα
Γνωριμία με τη γειτονιά μας
Σήμερα πραγματοποιήσαμε την πρώτη μας έξοδο για τη φετινή σχολική χρονιά στα πλαίσια της καλλιέργειας δεξιοτήτων αυτόνομης διαβίωσης. Ακολουθώντας τους...
Διαβάστε περισσότερα












