ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΕΣ!

Μπαίνοντας για τα καλά στο κλίμα των ημερών και θέλοντας να ξεφύγουμε λιγάκι από την καθημερινότητα, φωνάξαμε τους φίλους μας από το Γ’ 2 του 3ου Δημοτικού Καρπενησίου και αποφασίσαμε να πειράξουμε την εικόνα μας, πειραματιζόμενοι με υλικά σχέδια και χρώματα!

Παραδώσαμε το πορτρέτο μας στον διπλανό μας και αφεθήκαμε στα χέρια του!

Τα αποτελέσματα…..πολύχρωμα και εντυπωσιακά!

Και αφού τελειώσαμε τις δημιουργίες μας, βάλαμε δυνατά τη μουσική και χορέψαμε μέχρι τελικής πτώσης!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *